מידע ומסלולים 2018-03-20T16:16:43+00:00

מידע ומסלולים

אנא עיקבו אחר עמוד הפייסבוק שלנו לעידכונים אחרונים !!

ליחצו כאן לספר המירוץ 2018

לחצו על לוגו המקצה לקבלת מפת המסלול ופרופיל גבהים

_____________________________________________________________________________________

מסלול  של 18 קמ עם 850 מטרים של טיפוס מצטבר . מתאים מאוד לאלה שמעונינים "לטעום" ריצות הרים , ומבקשים לצבור נסיון לפני שנכנסים למרחקי האולטרא הארוכים יותר.

הזינוק מהקצה המזרחי של יער בר-גיורא , סמוך למפגש מסילת הרכבת עם כביש 386,  07:30 בבוקר (שימו לב למעבר לשעון קיץ!) , לאחר הזריחה של יום שישי 23/3/18 , ריצה לאורך נחל שורק עד הגעה לסינגל הירוק המטפס מעלה לנס הרים , בפאתי הישוב פונים מערבה לשביל רחב , כעבור 3 קמ לערך , בסמוך למערת הנטיפים, שוב מתחברים לסינגל טכני במגמת ירידה לכיוון נחל שורק . עם ההגעה לנחל עוברים מתחת לפסי מסילת הרכבת , חוצים בזהירות (!) את הנחל ומתחילים בטיפוס טכני ומאתגר של מעלה שמשון לקראת הגעה לכיסלון , שם נמצאת תחנת הרענון בסמוך לאנדרטת מגילות האש. לאחר התרעננות ממשיכים לטפס בשביל נוח לכיוון רמת רזיאל , ומשם ירידה מהירה לכיוון נקודת הסיום , מלווה בכמה מאות מטרים של סינגל טכני לעייפה ע"מ להשאיר טעם טוב עם הבטחה לחזור למסלולים היותר מאתגרים !

מסלול  של 34 קמ עם 1500 מטרים של טיפוס מצטבר . שימו לב , המסלול מתאים אך ורק לבעלי נסיון בריצות שטח , ובמסלולים מאתגרים !

הזינוק מהקצה המזרחי של יער בר-גיורא , סמוך למפגש מסילת הרכבת עם כביש 386,  06:30 בבוקר (שימו לב למעבר לשעון קיץ!) עם הזריחה של יום שישי 22/3/18 , ריצה לאורך נחל שורק עד הגעה לסינגל דיר-א-שיח' המטפס מעלה לנס הרים , בפאתי הישוב פונים מערבה לשביל רחב , כעבור 3 קמ לערך , בסמוך למערת הנטיפים, שוב מתחברים לסינגל טכני במגמת ירידה לכיוון נחל שורק . עם ההגעה לנחל עוברים מתחת לפסי מסילת הרכבת , חוצים בזהירות (!) את הנחל ומתחילים בטיפוס טכני ומאתגר של מעלה שמשון לקראת הגעה לכיסלון , שם נמצאת תחנת הרענון הראשונה בסמוך לאנדרטת מגילות האש. לאחר התרעננות יורדים מערבה על מסלול טכני למחצה לכיוון יער תימן , חוצים בזהירות את כביש 395 וממשיכים מטה בירידה תלולה מאוד לכיוון מערת בני ברית (מקום שכל רץ שטח יכיר גם עם עינים סגורות…) , ממשיכים בטיפוס לסינגל כרמיליה הידוע לשמצה עד לחיבור עם דרך נוף צפונית , מכאן המסלול ממשיך על שבילים לבנים , בואך בית מאיר. מעט לפני הישוב שורש שוב מתחילים לרדת לנחל כיסלון, מספר קילומטרים מערבה על הנחל ואנו חוברים לטיפוס קשה בואך דרך נוף דרומית , שבסופו אנו מגיעים שוב להצטלבות עם כביש 395 ולתחנת הרענון השניה. לאחר התרעננות נחצה בזהירות את הכביש ונמשיך בשביל לבן לכיוון רמת רזיאל , ומשם ירידה מהירה לכיוון נקודת הסיום , מלווה בכמה מאות מטרים של סינגל טכני לעייפה שישאיר לכם טעם טוב עם סיום ההרפתקאה

מסלול  קשוח של 68 קמ עם 2800 מטרים של טיפוס מצטבר . האתגר היחיד בארץ שמהווה נקודת יחוס לתחרות דומות בחו"ל. שימו לב ! מדובר במסלול המתאים אך ורק לבעלי נסיון רב בריצות הרים , ובהתנהלות עצמית לאורך זמן ביום ובלילה , גם בתנאי מזג אויר קיצוני !

הזינוק ב01:00 לפנות בוקר ביום שישי (23/3/18) מהקצה המזרחי של יער בר-גיורא , סמוך למפגש מסילת הרכבת עם כביש 386. הקילומטרים הראשונים במגמת עליה קלה על שביל כורכר נח לאורך נחל צובה , בואך הר-איתן. בחניון סטף עליון תפגשו את תחנת הרענון הראשונה . המשך לשביל השומרות והחגיגה הטכנית מתחילה. לאחר שתעברו בעין חינדק תחצו בזהירות את מעבר הכביש הראשון ותתחילו לטפס לכיוון יד קנדי , מעבר ליד המעינות שמעל הישוב אבן-ספיר. בחירבת סעדים תפגשו את תחנת הריענון השניה ממש לפני שתגיעו לפיסגה הגבוהה במירוץ – יד קנדי , המשך במגמת ירידה בשביל העוקף של יער עמינדב , ירידה חדה בסינגל הפיראטים עד לנחל רפאים ומשם וטיפוס מתון וטכני על שביל ישראל לעבר עין-קובי , שם תחכה לכם תחנת הרענון השלישית לאחר קצת יותר מ23 קמ. המשך מגמת הטיפוס על סינגל עין קובי ובסיומו ירידה חדה לכיוון צומת נס הרים , חציה בטוחה של הצומת ואז תמתין לכם ירידה טכנית וקשה בנחל קטלב עד הגעה לגשר המתכת החוצה את נחל שורק, המשך על שביל הכורכר והגעה לקו הזינוק ולרענון נוסף. העייפות כבר ניכרת , אולם האתגר רק מתחיל , הלאפ של מקצה Adventure בפתח !

חוזרים לגשר נחל שורק עד הגעה לסינגל דיר-א-שיח' המטפס מעלה לנס הרים, בפאתי הישוב פונים מערבה לשביל רחב , כעבור 3 קמ לערך , בסמוך למערת הנטיפים, שוב מתחברים לסינגל טכני במגמת ירידה לכיוון נחל שורק . עם ההגעה לנחל עוברים מתחת לפסי מסילת הרכבת , חוצים בזהירות (!) את הנחל ומתחילים בטיפוס טכני ומאתגר במעלה שמשון לקראת הגעה לכיסלון , שם נמצאת תחנת רענון נוספת בסמוך לאנדרטת מגילות האש. לאחר התרעננות יורדים מערבה על מסלול טכני למחצה לכיוון יער תימן , חוצים בזהירות את כביש 395 וממשיכים מטה בירידה תלולה מאוד לכיוון מערת בני ברית (מקום שכל רץ שטח יכיר גם עם עינים סגורות…) , ממשיכים בטיפוס לסינגל כרמיליה הידוע לשמצה עד לחיבור עם דרך נוף צפונית , מכאן המסלול ממשיך על שבילים לבנים , בואך בית מאיר. מעט לפני הישוב שורש שוב מתחילים לרדת לנחל כיסלון, מספר קילומטרים מערבה על הנחל ואנו חוברים לטיפוס קשה בואך דרך נוף דרומית , שבסופו אנו מגיעים שוב להצטלבות עם כביש 395 ולתחנת הרענון האחרונה. לאחר התרעננות נחצה בזהירות את הכביש ונמשיך בשביל לבן לכיוון רמת רזיאל , ומשם ירידה מהירה לכיוון נקודת הסיום , מלווה בכמה מאות מטרים של סינגל טכני לעייפה שישאיר לכם טעם טוב עם סיום האתגר , עשיתם את זה !

לוח זמנים – הרץ הראשון והרץ האחרון

*שימו לב – בשעה 02:00 בלילה שבין 22 ל23 במרץ 2018 יחול מעבר משעון חורף לקיץ , לוח הזמנים מעודכן לשעון הקיץ ! כלומר הזינוק הראשון של שעה 03:00 הוא למעשה בשעת מעבר השעון !

*זמני הקאט-אוף (cut-off) שיאכפו מסומנים באדום

Click edit button to change this text.